Visuel Branding nøgler til at gøre din virksomhed mindeværdige

Har du nogensinde spurgt dig selv, hvorfor en konkurrents virksomhed får mere opmærksomhed end din? Svaret kan bare have at gøre med de elementer, der går ind i hvordan mindeværdige forretningen er. Og det har at gøre med branding.

Men præcis hvad branding, anyway? Tænk på branding som foruddefinition hvad virksomheden handler om i hovedet på sine kunder. God branding adskiller dine produkter og tjenester på en positiv måde, der virkelig stikker i hovederne på potentielle kunder.

Lad os sige, du får klar til at køre ærinder på en travl lørdag morgen, tænker de dagligvarer, der skal købes, Renseri, der skal afhentes, og de pakker, der skal komme på posthuset før middag. Turen til posthuset minder dig om at din yndlings tante fødselsdag er næste onsdag. Du skal tilføje købe og sende et fødselsdagskort til din liste af ting at gøre. Uden et øjebliks tøven, du ved præcis hvor du vil købe kortet: lokale Hallmark butikken. Hvorfor du tror Hallmark?

Svaret på dette spørgsmål har alt at gøre med Hallmark’s branding og to centrale elementer i den branding er:

* En attraktiv, nem at læse og mindeværdige logo;

* og en stor tag-linje.

Forudsat dit eget produkt er fantastisk, kommer det hele til billede. Grafisk design kan spille en stor rolle i dette billede. Men hvad er nogle vigtige ting at overveje?

En stor logo er nøglen.

Du har givet en stor opmærksomhed til dit firmanavn og mener, at det taler til hvem du er og hvad du gør. Enestående! Nu skal du omkranse et grafisk billede omkring dette navn til at udelade et fortrinligt stykke af fast ejendom i din målgruppe sind. Det er præcis, hvad en stor logo kan gøre.

Holde i betragtning, at en kraftig logo:

* har en stærk, afbalanceret billede med ingen lille ekstramateriale, der fylder sit udseende;

* er karakteristisk og fed i design, hvilket gør det nemt at se på et øjeblik;

* har grafiske billeder, der ser passende for din virksomhed;

* arbejder godt sammen med navnet på din virksomhed;

* er udført i en let at læse skrifttype;

* kommunikerer din virksomhed klart; og

* ser godt i sort og hvid, så vel som i farve.

Hallmarks mindeværdige crown logoet er en af grundene til, at Hallmark kommer til at tænke så hurtigt, når du skal købe et lykønskningskort. Det er simpelt, fed, ser godt ud i enten farve eller sort / hvid og målt kvalitetskrav for noget at være stemplet med et stempel, så det fungerer godt med virksomhedens navn. Mens billedet ikke måske har meddelt arten af virksomheden, da det først blev oprettet, gør det helt sikkert nu!

En karakteristisk tag-linje er nøglen.

En tag-linje er en 3-7 ord sætning, der følger med dit logo. Det udtrykker din virksomheds vigtigste fordele og/eller hvad du ønsker dine kunder skal huske om at arbejde med dig. Tænk på det som de ord, du vil blive hængende i din målgruppe sind om du og hvad du har at tilbyde.

Store tag linjer tilsyneladende skabes ubesværet, fordi de bare synes at flyde. I virkeligheden, tager opretter og finpudser en tid, ligesom designe en stor logo. Fordele ved at tage sig tid til at udforme en stor slogan ligge med tag-linje klæbrighed. Store tag linjer stick i din hukommelse.

Hallmark tag-linje, “når du holder nok til at sende det bedste,” appellerer til menneskets lyst til at ses som havende god smag og en påskønnelse for luksus. Hvis lykønskningskort er en handelsvare, har så Hallmark fundet en måde at differentiere sig som valg for kvalitet.

Hallmark selskabet blev grundlagt af J. C. Hall, så navnet Hallmark var en naturlig. Det var også genial fra en markedsføring synspunkt. Kendetegnende har været brugt i århundreder som et stempel til at betegne kvalitet, renhed og ægthed. Kunne der være en bedre måde at vedhæfte billedet af kvalitet til et produkt? Tag-linje udnytter dette billede godt med ord at holde fast i sindet og eksemplificere god smag.

At skabe en stor logo og særprægede tag-linje er afgørende i at skabe et brand, der giver det perfekte billede til din virksomhed og store unger bare kan være mindeværdige nok til at give din virksomhed egenskaben beach front i hovedet på dine kunder, der forlader dem tænker kun på dig.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *